loading...
㋡ツ تـفـریـح و سـرگـرمـی ㋡ツ
★✫★☆ WellcoMe To Kanganghods.Org ✫★☆★
http://up.kanganghods.ir/Bener/Besmellah_kanganghods.png

کنگان قــدس وابسته به هیچ ارگان و گروهی نبوده و صرفا پایگاه
موسیقی ، برنامه و سرگرمی میباشد و تابع مضامین جمهوری اسلامی فعالیت میکند.

http://up.kanganghods.ir/new.gif 
Www.KanganGhodS.Org

آدرس بــعــدی ســایــت

Www.KanganGhodS.Ir

http://up.kanganghods.ir/Bener/adress_etelaee.gif
http://up.kanganghods.ir/Bener/talar.gif
http://up.kanganghods.ir/Bener/edea_.nmikonim.png

http://uploadpa.com/beta/12/6h07vnpkeq5ogbehiyzb.gif

   به سایت کنگان قدس خوش آمدید ، امیدواریم لحظات خوبی را در این وب سایت سپری کنید

   اگر تا کنون موفق به ثبت نام در سایت نشده ايد مي توانيد از اين قسمت نسبت به عضويت

    خود اقدام نماييد تا موفق به مشاهده و استفاده از لينک ها و بخش هاي مخفي در سايت شويد .

http://uploadpa.com/beta/12/iboeeokedrhh9bzlpmc.gif



لطفا برای مکاتبه با مدیریت سایت با ایمیل زیر در ارتباط باشید.


Email : kanganghodS@Yahoo.Com

 
مــهــم
http://s3.picofile.com/file/7409054729/ghabele_tavajoh.png

http://s2.picofile.com/file/7225909458/kanganghods_r98_ir.jpg

http://up.kanganghods.ir/f7a3d1d2f039.gif


آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
استخدام مترجم 0 283 samaneh69
صنایع دستی کرمانشاه 0 303 fns4565
صنایع دستی زنجان 0 327 fns4565
صنایع دستی تبریز 0 266 fns4565
صنایع دستی تهران 0 304 fns4565
صنایع دستی اصفهان 0 273 fns4565
کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای 0 312 fns4565
انواع راهبند 0 326 fns4565
...::: چــت روم کــــنگـــان قــــدس :::... 156 41078 makhroobeh
آدرس چت روم سایت : www.musicsity.ir/talk 0 1194 admin
آدرس جدید سایت www.musicsity.ir لطفا اطلاع رسانی کنید 0 1351 admin
>>> حتما مطالعه کنید خیلی خیلی مهم (جهت حمایت از سایت ) 1 1731 admin
بیا تو حاضریتو بزن 94 25182 admin
بــــــــــــازی بـــــــــا اســــــــــامــــــــی 138 31928 admin
کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل >>> آپدیت پذیر 29 13222 admin
اس ام اس عاشقانه 63 18677 admin
تالار گفتگو به زبان انگليسي 8 3827 mahdie
دیگه برخورد جدی میکنم ! ** حتما مطالعه کنید ** 2 2968 admin
گزارش خرابی لینک های دانلود 5 3851 admin
کنگان قدس یک ساله شد 0 1934 admin
با فعالیت در تالار گفتمان در قرعه کشی ماهانه سایت شرکت کنید 9 5517 admin
::::::: اطلاعیه - مهم ::::::::: 4 4094 admin
admin بازدید : 1291 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

وصیت نامه شهید زینل انصار

| هم به صورت متنی و هم بصورت عکس در ادامه مطلب |

| برای دیدن عکس ها در اندازه واقعی بر روی آنها کلیک کنید |

http://kanganghods.persiangig.com/image/Shohadaye.KanGan/1083042.JPG

http://kanganghods.persiangig.com/image/Shohadaye.KanGan/Zinal.Ansari.jpg

http://kanganghods.persiangig.com/image/Khat4.jpg

اعوذ بالله من الشيطان الرجيم
بسم الله الرحمن الرحيم
الحمد لله رب العالمين و صلي الله علي محمد خاتم النبيين و علي اهل بيت الطيبين الطاهرين و لعن علي اعدائهم اجمعين الي قيام يوم الدين.
هرکس وصيتنامه اي دارد اما وصيتنامه ي شهيد با غير شهيد فرق دارد شهيد پس از شهادت مي نويسد که راهي که رفته ام چگونه ادامه دهيد ولي غير شهيد مي نويسد مالي را که جمع کرده ام چگونه خرج کنيد.
اشهد ان لااله الا الله و اشهد ان محمدا رسول الله و اشهد ان امير المومنين عليا ولي الله و اشهد ان جميع المعصومين الي بقية الله با شهادت به يگانگي خدا و قبول رسالت (صل الله عليه و آله) فرستاده خدا و قبولي و شهادت به جانشيني علي (علي السلام) از طرف رسول خدا و شهادت به امامت يازده فرزندان پاک علي (عليهم السلام).
اما بعد درود بيکران بر امام امت و رزمندگان اسلام و روحانيون خط امام و خانواده هاي شهدا و سلام بر شنوندگان و خوانندگان اين جملات قاصر و ناچيز که بنده اي ناچيز مکتوب کرده است.
آري اماما ، امام عزيزم آنقدر بايد در اين سنگرها بمانم که بر بدنم گل مقاومت برويد حال موفق شدم به لطف خداوند به ديار عاشقان شتافته و وجود نا لايقم را دربين ياران اسلام و قرآن و کربلاي مکرر تاريخ قرار دهم. خدا را سپاس مي گويم و از او مي خواهم که اخلاص را با من عجين گرداند.
خدايا خداوندا تو گواهي که هدف در اين جنگ اعتلاي کلمه حق و نابودي و از بين بردن ستمگران است و اين حقير با ايماني که به خدا و روز قيامت دارم وظيفه شرعي خود دانستم که پا به عرصه جهاد و مبارزه بگذارم تا شايد در راه خدا کشته شوم ولي آيا کشته شدن من را ميتوان شهادت ناميد خدايا نا اميد به درگاهت نيستم ولي خود را شايسته نمي دانم و همين قدر مي دانم تو رئوف و توبه پذير هستي.
آري شهادت يک انتخاب است انتخابي آگاهانه و مشتاقانه حرکت عاشق بسوي معشوق که نصيب هر کس نمي شود و پروردگارا ، جلالا ، ربا ، معبودا ، معشوقا و همه کس و کارم نمي دانم در مقابل عظمتت چگونه تو را ستايش کنم  و همين قدر مي دانم که هرکس تو را شناخت عاشقت مي شود و هر کس که عاشقت شد دست از همه چيز مي شويد و اينرا اندکي در خود احساس ميکنم و خدايا عشق به تو و امام و انقلاب  آنچنان در وجودم شعله ور است که اگر بارها بار کشته شوم و يا تکه تکه ام کنند باز زنده مي شوم و يا زير سختترين شکنجه ها قرار گيرم هر تکه اي از گوشت بدنم اين را م گويد لبيک لبيک يا امام لبيک يا امام.
و بعد قبل از هر چيز بگويم که بنده حقير داوطلبانه و آگاهانه در اين ارگان مقدس ثبت نام نموده ام و دوست داشتم که بتوانم به مملکت اسلاميم  و ملت هاي محروم و دربند شرق و غرب خدمتي نمايم و بخداي بزرگوار و عظيم اگر عشق به اسلام و قرآن و امام نبود هيچ قدرتي نمي توانست مرا به اينجا (جبهه) و اين ارگان مقدس (سپاه) بکشاند.
از برادران همرزم خود و ديگر برادران سپاه در سراسر کشور و بخصوص برادران هم پايگاه خود اين را خواهانم که از پاسداري خوب پاسداري کنيد و برادران عزيز نباشد در بين شما پاسدار نماهائي که به اسم پاسدار و در لباس مقدس پاسداري خواسته باشند اين ارگان را از چشم مردم دود و خوار گرداند و اما ، اي مردم اين را بدانيد که اين لباس سبزها کساني هستند که از حيثيت و ناموس شما و از اسلام و قرآن و مکتب مقدس شما پاسباني مي کنند و بعضي از شماها هنوز رنج و مشقت پاسدار را درک نکرده ايد آن پاسدار و يا بسيجي و سربازي که از جان و مال و عيش و دوش دنيا مي گذرد و به سوي مرگ مي شتابد آيا سزاوار است که ما با چشم خاري و ذلت به اينها نگاه کنيم هرگز ، هرگز : چنين نباشد که الحمد لله در بين ماها نيست انشاءالله.
(و سخناني چند با مادر محترمه ام)
مادر جان هيچ چيز براي تو در بساط ندارم و هيچ گونه ارزشي در برابر تو ندارم که خواسته باشم تو ار سپاس گويم و به مادر عزيزم سلامي گرم از اعماق قلبم در اين سنگر تاريک که ارمغان مي فرستم سلام عليک مادر محترمه ام.
و اي مادر اي کسي که به من انسانيت دادي آرزويم اين است که مادر جان حق خويشتن را بر من نالايق و گنهکار و عاصي حلال نمائي زيرا چه زحمتها و مرارتهائي که به پاي من کشيده اي و شبها و نيمه شبها با ياد خدا و ذکر خدا و نام حسين (عليه السلام) و علي (عليه السلام) مرا پرورش داده اي که حال به کمک حسين زمان شتافته ام مادرم از تو مي خواهم که پس از شهادتم هيچگونه ناراحتي از خود نشان ندهي زيرا همينم آرزو و هدف بوده است.
ماها يک امانت در نزد شمائيم که اين امانت را بايد در موعد مقرر به صاحب اصليش خداوند پس داد.
پدرم سلام عليکم پدر جان از شما و برادران و خواهرانم مي خواهم که حق خويش را بر من عاصي و گنهکار حلال نمائيد شايد در مقابل شما صدايم را بلند تر کرده باشم و کارهاي غير رضاي شما انجام داده باشم  و از شما برادران و خواهرانم اين را مي خواهم که همينکه خبر مرگ مرا شنيديد هيچگونه ناراحتي و ناآرامي از خود نشان ندهيد و اي برادران و خواهرانم با اينکه بنده برادري خوب و شايسته اي براي شما نبودم شرم ميکنم زيرا شايستگي برادري را با شما نداشتم و شماها را به خدا قسم مي دهم که بعد از من هيچگونه ناراحتي به خود راه ندهيد و اگر جبهه نياز به شما و امثال شماها داشت به جبهه ها روي آوريد وگرنه در روز قيامت نادم و پشيمان خواهيد شد و يک لحظه از نماز و دعا غافل نشويد زيرا همين دعاهاست که فرش قبر و روشنائي قبر مي باشد و وصيتم بيشتر به شماها اينست که نماز را به وقت بخوانيد که اگر نماز شما قبول شد ديگر اعمال شما نيز قبول خواهد شد که روايت است ان قبلت قبل ماسواها و ان ردت رد ماسواها ، از نفاق و تفرقه دوري کنيد که باعث شکست و نابودي انسانها مي شود و خواهران عزيزم از شما مي خواهم تقوا و پرهيزکاري را پيشه کنيد و حجاب خود را کاملا رعايت کنيد که حجاب شماها از خون من و امثال من ارزشش بيشتر است و وصيتي چند با خواهران و برادران روستاي خودم (اسير) اي خواهران وبرادران اسيري و آن کساني که اين حقير نالايق رامي شناختيد عاجزانه و ملتمسانه از تک تک شما حلاليت مي طلبم بخصوص خانواده هاي شهداء ، مفقودين ، اسرا ، و خواهران و برادران اينقدر خود را حريص به مال دنيا نکنيد عاقبت شما مرگ و دو متر زمين خشک و چند متري هم پارچه سفيد بنام کفن بيش نيست.
هيچ بدنيا فکر نکنيد زيرا دنيا مسافرخانه اي بيش نيست خود را به فکر آخرت بيندازيد و از تکبر و خودنمائي و فخر بپرهيزيد زيرا شماها و ماها کساني هستيم که بعد از مرگ اگر کسي به بدن ما دست زد بايد برود غسل کند ما يک مرداري بيش نيستيم و در نزد خداوند چرا اينقدر مغروريم و برادران و خواهران عزيز تقوا را پيشه کنيد.
و اي برادران جبهه ها را گرم نگهداريد که وقار و جوانمردي و شجاعت شما در ميدانهاي جنگ و مبارزه مشخص مي شود و برادران عزيز و محترم و دوستان من و ديگر شهداء در هنگام زنده بودن همديگر را دوست مي داشتيد و اگر در نزد ايشان کاري بر ضد ميل و رغبت اين عزيزان انجام مي داديد ناراحت مي شدند حال که شهيد شده اند هم همينطور مي باشد و دوستان من اگر اين حقير دوست شما بوده ام بايد حق دوستي را اداء کنيد و راه مرا ادامه دهيد و از امام ، امام امام ، که جهت خداست پيروي کنيد و خود  را لايق چنان رهبري سازيد و توصيه ام به مسئولين اين است که همه را با يک چشم نگاه کنيد مگر نه اينکهمردمان همه بنده يک خدايند با چندين ديد نگاه نکنيد ضعيف را ضعيف ، قوي را قويتر نگاه کنيد بلکه بايد عکس اين عمل باشد  که ضعيف را قوي و قوي را ضعيف نگاه کرد.
اگر فوز عظيم يعني شهادت نصيبم شد مرا در قبرستان شهدا دفن نمائيد والسلام.

اگر بار گران بوديم و رفتيم    اگر نامهربان بوديم و رفتيم
شما با خانمان خود بمانيد      که ما بي خانمان بوديم و رفتيم

زينل انصاري
25/11/1364 (اروند کنار)

http://kanganghods.persiangig.com/image/Khat4.jpg

http://kanganghods.persiangig.com/image/Shohadaye.KanGan/Zinal.Ansari1.jpg

http://kanganghods.persiangig.com/image/Khat4.jpg

كدشناسايى  :1083042
كدبايگانى  :4142 65
نام  :زينل
نام خانوادگى  :     انصار
نام پدر :سهراب
تاريخ‌تولد  :01/12/1343
ش.ش   :791
محل‌صدورشناسنامه   :     گله‌دار
 تاريخ شهادت  :  12/06/65
نوع حادثه  :حوادث‌مربوطبه‌جنگ‌تحميلى
شرح حادثه  :حوادث ناشى ازدرگيرى مستقيم بادشمن - توسطدشمن‌درجبهه
استان  :بنيادشهيداستان‌بوشهر
شهر :اداره‌بنيادشهيدبندركنگان
وصيت‌نامه   :1083042     زينل انصار
بسم الله الرحمن الرحيم الحمدالله رب الـعالمين وصل الله على محـمد خاتم النـبين وعلى اهـل بيـت طيبين الطاهرين ولعن على اعدائهم  اجمعين الى قيام يوم الدين .
هركس وصيتنامه اى دارداماوصيتنامه شهيدباغير شهيد فرق داردشهيدپس از شهادت مى نويسد كه راهى‌كه‌رفته ام‌چگونه ادامه دهيدولى غير شهيد مينويسد ،مالى راكه جمع كرده ام چگونه خرج كنيد. اشهدان‌لااله‌الاالله‌و اشهدان محمدارسول‌الله‌واشهدان‌اميرالمومـنين على ولى الـله واشـهدان جميع معصومين الى بقيـه‌الله با شهـادت بـه يـگانـگى خدا و قبول رسالت (ص ) فرستــاده خـدا وقــبولى وشهادت به جانشينى على (ع ) از طرف‌رسول خدا و شهداء به امامت يازده فـرزندان پاك على (ع ).
اما بعددرودبيكران برامام امت ورزمندگان اسلام و روحانيون خط امام و خـانـوادهاى شهـدا وسلـام برشنوندگان وخوانندگان اين جملات قاصروناچيز كه بنده اى ناچيز مكتوب كرده است .
آرى اماما ،امام  عزيزيم آنقدر بايد دراين سنگرها بمانـم كه بربدنم گل مقاومت بدهـيد. حال موفـق شدم به لطف خدا وند بد يا رعاشقانه شتافته و وجود نالايقم را در بين ياوران اسلام وقرآن وكربلاى مكررتاريخ قراردهم .خداراسپاس مى گويم واز او مى خواهم كه اخلاص رابامن عجين گرداند.
خدايا خداوندا تو گواهى كه هدف در اين جنگ اعتلاى عشق ونابودى و از بين بردن ستمگران است واين حقير باايمانى كه به خدا وروزقيامت‌دارم؟؟؟-؟؟؟-؟؟؟-؟؟؟-به‌عرصه جهاد ومبارزه بگذارم‌تاشايد دشمنان؟؟؟ـ شوند ولى آيا كشـته شدن من را ميتوان شهادت ناميد خدايا ناميدبه در گاهت نيستم ولى خودرا شايسته نمى دانم وهمين قدر ميدانم تو رئوف وتوبه پذير هستى .
آرى شهادت يك انتخاب است انتخابى آگاهانه ومشتاقانه حركت عاشق بسوى معشوق كه نصيب هر كس نمى شودوپروردگار ،جلالا،ربا،معبودا،معشوقا،همه كس وكارم نمى دانم در مقابل‌عظمت چگونه تورا ستايش كنم وهمين قدرمى دانم كه هر كس تو را شناخت عاشقت مى شود و هركـس كه عاشـقت شـد دست از همه چيزمى شويد و اينرا اندكى در خود احساس ميكنم و خدايا عشق به تو و امام وانقلاب آن چنان‌دروجودم شعله ور است كه اگر بارها بار كشته شوم و يا تكه تكه ام كنند باززنده شـوم ويـا زير سخترين شكنجه ها قرارگيرم هر تكه اى از گوشه بدنم اين را مى گويم :لبيك يا امام لبيك يا امام .
قبل از هر چيز بگويم كه بنده حقير داوطلبـانه وآگــاهانه در اين ارگان مقـدس ثـبت نـام نمـوده ام ودوست داشتم كه بتوانم به مملكت اسلامى وملت هاى‌مـحروم ودربـند شـرق و غـرب خـدمتى نمايم و بخداى بزرگوارم و عظيم اگر عشق به‌اسلام و قرآن و امام نبـود هـيچ قدرتـى نمى توانـست مـرا به اينجا (جبهه ) و اين ارگان مقدس (سپاه ) بكشاند از برادران همـرزم خود وديـگر بـرادران سپاه در سراسركشوروبخصوص برادران هم پايگاه خـود اين را خـواهانم كه از پاسـدارى  خـوب پاسـدارى كنـيد وبرادران عزيزنباشد دربين شما پاسدارنماهايى كه به اسم پاسدار ودر لباس مقدس پاسدارى خواسته باشند اين‌ارگان رااز چـشم مردم دور و خارگرداند. و اما اى مردم اين را بدانيد كه اين لبـاس سبزها كسانى هستند كه از حيثيت ونامـوس شـما واز اسلام و قرآن ومكـتب مقدس شـما پاسدارى مى كنند وبعضى از شما ها هنوز رنج ومشقت پاسداررا درك نكرده ايدآن پاسداروبسيجى وسربازى كه از جان ومال وعيش ونوش دنيا مى گذرد وبه سوى مرگ مى شتابد آياسزاوار است كه ما باچشـم خارى وذلت به اينها نگاه كنيم هرگز ،هرگز :چنين نباشد كه الحمدلله در بين ماها نيست انشاءالله .../
<<وسخنانى چند با مادر محترمه ام >>      مادر جان هيچ چيز براى تو در بساط ندارم وهيچ گونه ارزشى در برابر توندارم كه خواسته باشم تورا سپاس گويم وبه مادر عزيزم سلـامى گرم از اعماق قـلبم در اين سنـگر تاريك به ارمغـان ميفرسـتم سلام عليك مادر محترمه ام .
واى مادراى كسى كه به من انسـانيت دادى آرزويم اين است كه مادر جان حق خويشتن را برمن نالايق وگنهكاروعاصى نمايى زيرا چه زحـمتها ومرارتهايى كه به پاى من كشـيده ايى وشبها ونيمه شبها باياد خدا وذكرخـداونـام حسين (ع ) وعلى (ع ) پرورش داده ايى كه حال به كمك حسيـن زمان شـتافته ام مادرم از تو مى خواهم كه پس از شهـادتم هيچگـونه ناراحـتى از خود نشـان ندهـى زيرا همـين آرزو وهدف بوده است .ماها يك امانت در نزد شمائيم كه اين امانت را بايددر موعد مقرربه صاحب اصليش خداوند پس داد.وپدرم سلام عليكم پدر جان از شما وبرادران وخواهرانم‌ميخواهم‌كه‌حق خويش رابرمن عاصى وگنهكار حلال نمائيد شايد در مقابل شما صدايم رابلندتر كرده بـاشم وكارهاى در غـير رضـاى شما انجام داده باشم واز شما برادران وخواهرانم اين را ميخواهم كه همين كه خبر مرگ مرا شنيديد هيچگونه‌ناراحتى‌وناتوانى ازخود نشان‌ندهيد واى برادران‌وخواهرانم‌بااينكه‌بنده‌برادرى خوب وشايسته اى براى شما نبودم شرم ميكنم زيرا شايستگى برادرى رابا شما داشتم وشماها را به خدا قسم ميدهم كه بعد ازمن هـيچگونه ناراحتـى به خودراه ندهـيدواگرجبهه‌نيازبه‌شما وامثال شمـاها داشـت به جبهه‌ها روى آوريد وگرنه درروزقيامـت نادم و پشيمـان خواهيد شد ويك لحظـه از نماز ودعاها غافل نشويد زيرا همين‌دعا هاست‌كه فرش قبر وروشنائى قبرمى باشدو وصيتم بيشتـر به شما ها اين است كه نماز رابه‌وقت‌بخوانيد كه اگر نماز شما قبول شد ديگر اعمال شما نيز قبول خواهـد شـد كه روايت است :ان قبلت قـبل‌ماسـواها وان ردت رد ماسواهـا ،از نـفاق و تفـرقه دورى كنيدكه باعـث  شـكست ونابودى انسان‌مى شودوخواهران‌عزيزم از شمامى‌خواهم‌تقوا كه پرهيزكارى را پيشه كنيد و حجاب خود را كاملا رعايت‌كنيدكه‌حجاب‌شماها ازخون‌من‌و امثال‌من ارزشش بيشتر است و وصيتى چند با خواهران وبرادران روستاى خودم (اسير)اى خواهران‌وبرادران اسيرى وآن‌كسانى كه اين حقير نالايق را مى شنـا ختـيد. عاجــزانـه و ملـتمسـانه از تك تك شما حلـاليت مى‌طـلبم. بخصـوص خانـواده هـاى شهداء ، مفقودين ،اسراء وخواهران‌وبرادران‌اينقدرخودراحريص به مال دنيا نكنيد كه عاقبت شما مرگ و دو مـتر زمـين خشك وچند مترى هم پارچه سفيد بنام كفن بيش نيست .به دنيا فكرنكنيد زيرا دنيا مسافرخانه اى بيش نيست خود را به فكر آخرت بيندازيد و از تكبر وخودنمائى وفخربپرهيزيد زيرا شماهـا و مـاها كسانـى هستيم‌كه بعد ازمرگ‌هركس به بدن‌مادست‌زد بايد برود غسل كند مايك مردارى بيش نيستيم ودرنزد خـداوند چرا اينقدر مغروريم وبرادران وخواهران عزيزتقوارا پيشه كنيد .واى برادران جبهه ها را گرم نگه داريدكه‌وقار وجوانمردى‌وشجاعت‌شمادرميدانهاى جنگ‌ومبارزه مشخص مى شود وبرادران عزيزم ومحترم ودوستان من و ديگرشهداء در هنگام زنده بودن‌همديگر را دوست مى داشتيد و اگر درنزد ايشان كارى برضد ميل و رغبت اين عزيزان انجام مى داديدناراحت مى شدند حـال كه شهيـد شده انـد هم همـينطور مى باشند و دوستان مـن اگر ايـن حـقيردوسـت شما بوده ام بـايد حق دوستى را اداء كنيد وراه مرا ادامه دهيد واز امام ،امام امام ،كه جهت خداست پيروى كنيد وخودرا لايق چنان رهبرى سازيد وتوصيه ام به مسئولين اين است كه همه را بايك چم نگاه كنيد مگر نه اينكه مردمان همه بنده يك خدايـند باچنديـن ديد نگاه نكنيد ضعـيف‌را ضعيف ،قوى‌را قويتر نگاه كنيد بلكه بايد عكس اين عمل باشد ضعيف راقوى وقوى را ضعيف نگاه كرد .
واگر فوز عظيم يعنى شهادت نصيبم شد مرادر قبرستان شهدادفن نمائيد وسلام ./
اگر بار گران بوديم ورفتيم                         اگر نا مهربان بوديم و رفتـيم
شما با خانمان خود بمانيد                           كه مابى خانمان بوديم ورفتيم       
 زينل انصارى 25/11/64(اروندكنار) 

http://kanganghods.persiangig.com/image/Khat4.jpg

http://kanganghods.persiangig.com/image/Shohadaye.KanGan/Zinal.Ansari2.jpg

http://kanganghods.persiangig.com/image/Khat4.jpg

http://kanganghods.persiangig.com/image/Shohadaye.KanGan/Zinal.Ansari3.jpg

http://kanganghods.persiangig.com/image/Khat4.jpg

http://kanganghods.persiangig.com/image/Shohadaye.KanGan/Zinal.Ansari4.jpg

برای شادی روح شهید زینل انصار الفاتحه مع الصلوات

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل الفرجهم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
گفتگو با مهدی صفایی نفر اول اذان بهزیستی استان

گفتگو با مهدی صفایی نفر اول اذان بهزیستی استان


http://up.kanganghods.ir/wWw.KanGanGhodS.Ir.jpg

 

جناب صفایی با عرض تبریک به مناسبت کسب مقام اول اذان ، لطفا کمی از خودتان و اینکه از چه سالی موذن شدید بگویید .

مهدی صفایی هستم 31 سال سن دارم . حدود 5 سال است که خدمت خانه ی خدارا می کنم و در مسجد امام جواد بصورت مداوم اذان  می گویم و مورد اعتماد هیات امنا این مسجد هستم .  خوشحالم که توانستم با خدمت به مساجد گوشه ای از نعمات الهی که در وجودم قرار دارد را به جا اورم .

با این معلولیت جسمی چگونه کنار آمدید ؟

معلویت های جسمی هیچگاه مانعی در برابر من نشدند . شاید گاهی اوقات با مشکلاتی روبرو شده باشم ولی هیچگاه مانعی بر سر راهم نشدند . من همیشه در جامعه بودم و هستم و این معلولیت نتوانست مرا از جامعه طرد کند .  گاهی اوقات همین معلولیت ها انگیزه ای شدند که به دنبال راهی سازنده باشم .

بگذریم . ازمساجد و موذنی بگویید .

من موذنی را دوست . و فضای مساجد همیشه برای من تجلی بهترین اوقات است . از 9سالگی در مدرسه اذان می گفتم . بصورت پراکنده در بسیاری از مساجد کنگان اذان گفته ام . اما با ساخت مسجد امام جواد موذن همیشگی این مسجد شدم .

شما بیشتر اوقات خود را در مسجد هستید . حضور جوانان در مسجد چگونه است ؟

مسجد امام جواد بواسطه وجود فضای کتابخانه و برخی خدمات الکترونیکی جوانان زیادی را به سوی خود جذب کرده است . این حرکت نشان داد که مسجد باید جوابگوی نیاز امروزی جوان مانند اینترنت و کتاب و .. باشد .

موذن واقعی از نظر شما کیست .

ببینید ! همیشه میان آنکه برای خدا کار می کند و کسی که رضای خلق خدا را ملاک قرار می دهد ، تفاوت های بسیاری وجود دارد . کار باید برای خدا باشد . چنین کاری هم مقبول خدا و هم مقبول خلق خداست . موذن هم باید برای رضای خدا اذان بگوید.

و در پایان ...

در پایان روی صحبتم با مسئولین است ، کسانیکه می توانند مشکلی از مشکلات شهروندان را حل کنند . از همه مسئولین می خواهم به نیاز های جامعه معلولین توجه کنند ( البته جای تشکر هم دارد ، در این چند ساله خدمات خوبی در راستای برطرف کردن نیازهای معلولین انجام گرفته است . )برطرف کردن نیازهای معلولین عین خدمت به خداوند است . یک فرد معلول نباید بواسطه معلولیت جسمی با کمبودهای مادی مواجه شود . با مدیریت می توان از استعداد های همه معلولین استفاد کرد .

این شعر به باور قلبی من تبدیل شده است : گر ز حکمت ببندد دری ز رحمت گشاید دردیگری .

جا دارد از هیات امنا مسجد امام جواد نیز تشکری کنم . هیات امنا این مسجد به این حقیر ماهیانه مبلغی پرداخت می کنند که مرا شرمنده خود ساخته اند.

درباره ما
برنامه مورد نیاز برنامه مورد نیاز برنامه مورد نیاز برنامه مورد نیاز برنامه مورد نیاز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به سایت ما چه نمره ای می دهید ؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 584
  • کل نظرات : 285
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 7882
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 135
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 764
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 14,553
  • بازدید سال : 98,120
  • بازدید کلی : 4,140,861
  • کدهای اختصاصی
    Check PageRank

    تصویر ثابت

    آدرس یاب کنگان قدس
    بـــرای اطلاع از آدرس
    جـــــدیــــــد ســـایـــت
    بر روی لـــینـــک زیــــر
    کــلـــیــــکــ کـــنـــیـــد

    اطلاع از ادرس جدید
     
    ارسال مطلب


     http://up.kanganghods.ir/jadid/1281461742_send_post.jpg 

    http://up.kanganghods.ir/jadid/new.gif شما هم جزٔ کسانی‌ باشید که می‌خواهید مطلب

    خود را منتشر کنید  با ارسال مطلب خود میتوانید یکی‌ از ارسال کنند

    گانه سایت باشید تنها با فشارد دادن ارسال مطلب شما هدایت میشوید

    به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنید . ابتدا در سایت عضو

    شده تا پنل کاربری برای ارسال مطلب برای شما ایجاد گردد.


    http://up.kanganghods.ir/jadid/send_post.png

    کپی رایت!!!
    http://uploadpa.com/beta/12/s45r9lfofug2lv3hxsb3.jpg

    متاسفانه مطالب کنگان قدس
    در بسیاری از وبسایت ها و وبلاگهای
     دیگر بدون ذکر منبع کپی می شوند.
    اما این کار غیر قانونی بوده
    و تنها با ذکر منبع مجاز می باشد...

    اوقات شرعی کنگان
    http://www.owghat.com/owghat.png.aspx?Province=%D8%A8%D9%88%D8%B4%D9%87%D8%B1&City=%D8%A8%D9%86%D8%AF%D8%B1%20%DA%A9%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%86
    وصــیــت نــامــه شــهـــدا

    وصــیــت نــامــه شــهـــدا

    راه انــــــــدازی گـــردیــــــد

    http://kanganghods.persiangig.com/image/Shohada%20Kanganghods.jpg